İştah Kapatan Besinler

Yazar  çคқıʟ-τคşı - Görüntüleme - Okunma  596 - Yorum  7
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
%

Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#1
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim01.jpg]
Avokado, B6 vitamini deposudur. Kansere karşı koruyucu etkisi vardır. Tok tutan avokadoyu kendinizi aç hissettiğiniz zamanlarda yiyebilirsiniz. Çavdar ekmeği, yapılan diyetlerin hepsinde kepek ekmeğinden bahsedilse de aslında çavdar ekmeğinin tok tutan etkisi yadsınamaz. Hatta beyaz buğday ekmeğine göre yüzde 50 oranında daha fazla doyma hissi verir.


[Resim: resim02.jpg]
Dil peyniri, gün içerisinde açlık hissettiğinizde atıştırabileceğiniz faydalı bir gıda olmasının yanında proteinli yapısından dolayı tok tutma özelliğine de sahiptir.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#2
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim03.jpg]
Böğürtlen, kendinizi aç hissettiğinizde bir kase yoğurdun içine karıştırdığınızda sizi bir süre tok tutar. Böğürtlen çok fazla antioksidan içerir, bu nedenle de yararlıdır.


[Resim: resim04.jpg]
Sardalya, protein deposudur. Kan şekeri seviyesinin dengelenmesini sağlar. Bu sayede tokluk hissi verir. Ayrıca metabolizmanın harekete geçmesini sağlar.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#3
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim05.jpg]
Elma, yapılan diyetlerde ara öğün olarak tavsiye edilir. Bunun nedeni ise tok tutucu özelliğinin olmasıdır. Kalorisi az olan elmayı acıktığınızda yerseniz bir süre daha tok hissedersiniz. 


[Resim: resim06.jpg]
Kepekli makarna, günlük gıda tüketiminde önemli bir yere sahip olan lifli besinlerdendir. Bu besinler yendikten sonra hacimlerinin yüzde 20'si kadar genişleme özelliğine sahip oldukları için tokluk hissi verirler.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#4
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim07.jpg]
Esmer pirinç, kan şekerini dengede tutarak açlık hissinin önüne geçen karbonhidratların başında geldiği için, uzun süre acıkmamanızı sağlar. Bu nedenle yemeklerinizde esmer pirince yer verin. 


[Resim: resim08.jpg]
Yulaf ezmesi, tokluk ve şişkinlik hissi veren besinlerin başında gelir. Fakat yulaf ezmesini süt ile değil su ile yapmakta fayda vardır. Sütle yapıldığında ise yarım yağlı sütü tercih edin.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#5
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim09.jpg]
Badem, günde iki avuç düzenli olarak yendiğinde, tokluk hissi vererek obeziteye karşı mücadelede yararlı olduğu yapılan araştırmalar ile kanıtlanmış bir gerçektir. 


[Resim: resim10.jpg]
Brokoli, vücuttaki insülin dengesini koruyan kromu içerir. Kan şekerinin düşmesini engelleyen krom sayesinde açlık hissetmezsiniz.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#6
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim11.jpg]
Yumurta, tok tutan yiyecekler arasındadır. Hazırlanması kolay olan yumurta, protein açısından da zengindir. Protein sizi tok tuttuğu için kolay kolay acıkmazsınız.


[Resim: resim12.jpg]
Meyveli donmuş yoğurt yediğinizde hem karnınızı tok tuttuğunu hissedecek, hem de fazla kalori almamış olacaksınız. Dondurma isteğinizi donmuş yoğurt yiyerek karşılayabilirsiniz.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#7
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim13.jpg]
Sebze çorbası, atıştırmak için ideal olmasa da az kalorisi ve tok tutan etkisi ile idealdir. Acıktığınızda bir kase çorba açlığınızı bastırır. 


[Resim: resim14.jpg]
Çilek tok hissetmenizi sağlar. Canınız çok fazla tatlı istediğinde bir kap dolusu çilek yiyebilirsiniz. Çileklerin üzerine bir tatlı kaşığı pudra şekeri de dökerseniz tatlı yemiş kadar olursunuz.




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Ɓคђคя
Alıntı Paylaş
Durumu :
Çevrimdışı
çคқıʟ-τคşı
Süper Moderatör
Süper Moderatör
user avatar
Dusunceli
İsmi:
Verdiği Beğeni:31
Aldığı Beğeni:127
Mesajlar: 3,153
Rep Puanı: 0
#8
İştah Kapatan Besinler

[Resim: resim15.jpg]
Balık, içerdiği iyot sayesinde, tiroit hormonlarının yapımına katkıda bulunur ve açlık duygusunun gelişmesini engeller.


[Resim: resim16.jpg]
Ihlamur, yemek saatine yakın içildiğinde, hastalıklara faydasının yanı sıra iştahı kapatan etkisi de vardır.



                                                                                                         Kaynak:https://www.sabah.com.tr/saglik/2016/03/04/istah-kapatan-dost-yiyecekler




[Resim: cakiltasi.png]


Beğenenler: Admin , Ɓคђคя
Alıntı Paylaş






Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kış Aylarında Tüketilmesi Faydalı Besinler çคқıʟ-τคşı 5 2,396 25.12.2014, 01:41
Son Yorum: çคқıʟ-τคşı

Konuyu Okuyanlar:   1 Ziyaretçi





♫ Müzik, Sohbet ve Forum Birarada ♫
Türkçe Çeviri: MyBBTürkiye, Üretici: MyBB, © 2002-2018 MyBB Group, MyBB Destek: ....